قیمت فلزیاب کارکرده

قیمت فلزیاب کارکرده

سلام خدمت همراهان گرامی سایت گوهرباستان برای کسب اطلاعات درباره فلزیاب کارکرده و قیمت فلزیاب کارکرده ادامه مقاله را مطالعه کنید .

از گذشته های دور تا به حالا بشر به دنبال پیدا کردن یک راه مطمئن برای کشف گنج های درون زمین بوده وهست . خوشبختانه با تولید و واردات دستگاه های فلزیاب امروزه این نیاز بشر رفع گردیده . اما سوالی که همیشه با توجه به تورم موجود در ذهن کاوشگران عزیز وجود دارد این است که قیمت این دستگاه ها چقدر بوده و کدام یک آن ها را به نتیجه دلخواهشان میرساند . برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما با شماره 09172341884 تماس بگیرید .

معمولا افراد مبتدی در ابتدا به دنبال یک دستگاه با هزینه های کم تر هستند به همین خاطر در مرحله اول شما عزیزان میتوانید از دستگاه های فلزیاب دست دوم استفاده کنید . همچنین در ابتدا تا زمانی که کاملا به نیاز خود و شرایطی که دارید آگاه شوید خرید فلزیاب دست دوم برای شما مناسب میباشد .

از کجا فلزیاب دست دوم یا نو بخریم ؟

برای خرید فلزیاب نو و دست دوم دو گزینه وجود دارد یک اینکه شما میتوانید از افراد خصوصی این دستگاه ها را خریداری کنید . گزینه دوم خرید از نمایندگی ها و شرکت های رسمی و معتبر دستگاه فلزیاب نو یا دست دوم خود را خرید کنید ؟ انتخاب شما کدام است ؟

اکثر افرادی که دارای فلزیاب دست دوم هستند یا آن ها را خودشان بدون واسطه میفروشند و یا اینکه به شرکت ها میفروشند که بعد شرکت ها آن ها را با هزینه کمی بیشتر به مشتری میفروشند . در این جا سوالی که دارید این است که پس چرا از خود شخص خریداری نکنیم که هزینه کم تری پرداخت کنیم ؟ من جواب سوال شما را میدهم به این دلیل که خرید از شخص دیگر هیچ خدمات پس از فروشی ندارد اما خرید کردن از شرکت های معتبر این اطمینان را به شما میدهد که در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه برای شما آن را تعمیر میکند .

قیمت فلزیاب کارکرده

در خرید فلزیاب کارکرده باید به چه چیزهایی توجه کنیم ؟

خرید فلزیاب از نمایندگی های رسمی بی خطر است زیرا اگر دستگاه تقلبی باشد از شما پس گرفته میشود . همچنین دارای خدمات پس از فروش است .

به نحوه ظاهر یک فلزیاب کارکرده نیز باید توجه کرد که آیا پوشش بدنه آن لاستیکی و یا فرسوده است یا خیر . در بدنه آیا شکاف دارد یا نه . همچنین مطمئن شوید که همه عناصر موجود در فلزیاب متعلق به همان فلزیاب است و از دیگر دستگاه ها نیست و همچنین از یک سازنده است . بررسی کنید که صدا دارد یا خیر و اینکه همه ی عناصر مهم را دارد مانند شفت، جعبه کنترل، برد زانویی، سیم پیچ جستجو، کابل، هدست، و غیره

کویل را بررسی کنید ببینید که آیا ترک دارد یا خیر ؟ هرچه سیم پیچ آسیب بیشتری دیده باشد عملکرد فلزیاب ضعیف تر میشود . همچنین، باید بررسی کنید که سیم پیچ چگونه روی شفت نگه می دارد.مهاربندی سیم‌پیچ‌ها اغلب آسیب می‌بینند، مخصوصاً در مواردی که دستگاه‌های سایش بدتر هستند.

در ادامه

بررسی کنید که آیا اتصال جعبه کنترل و کابل سیم پیچ جستجو دست نخورده هستند یا خیر کابل ها و کانکتورها دو عنصر دیگر هستند که به سرعت فرسوده می شوند.کابل ها در صورت گرفتار شدن توسط شاخه های علف یا درخت ممکن است آسیب ببینند.کانکتورها نیز به دلیل استفاده نامرتب یا عدم استفاده از دستگاه آسیب می بینند.اگر دستگاه بیفتد، کانکتورها ممکن است توسط کابل هایی که از دوشاخه جدا می شوند آسیب ببینند و غیره.

بعد از بررسی کامل ظاهر فلزیاب حالا فلزیاب را روشن کنید و ببینید عملکردش چگونه است . همه دکمه ها را تست کنید . ببینید نمایشگر چگونه عملکرد ها را نشان میدهد . حتی اگر فلزیاب ظاهرا خوب کار کند باز هم باید عملکرد آن را در میدان بینید و تست کنید .در حالت ایده آل، شما باید بتوانید سیم پیچ را روی خاک بچرخانید و نحوه واکنش فلزیاب به اجسام مختلف فلزی زیر زمین را آزمایش کنید.

جمع بندی

در آخر اگر احساس میکنید تجربه لازم را ندارید دوستی مورد اعتماد و با تجربه را با خود ببرید . چند تکه فلز و طلا و .. نیز با خود ببرید و با دستگاه تست کنید . بسیاری از شرکت های تولید کننده دستگاه فلزیاب آن قدر دستگاه های باکیفیتی تولید میکنند که سال ها این دستگاه ها کار میکنند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09172341884 تماس بگیرید و به رایگان مشاوره شوید .

قیمت فلزیاب کارکرده

گوهر باستان

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09172341884 مهندس رجایی

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *