قیمت دستگاه gpz 7000

قیمت دستگاه gpz 7000

قیمت دستگاه gpz 7000

شما عزیزان قبلا با دستگاه جی پی زد آشنا شدید در این متن قصد داریم درباره قیمت دستگاه gpz 7000 و مشخصات دیگر این فلزیاب بی نظیر آشنا شوید  . با ما همراه باشید . این دستگاه تکمیل شده فلزیاب جی پی زد 5000 میباشد .

دستگاه گنج یاب GPZ 7000 به روزترین سیستم ساخته شده توسط شرکت MINELAB استرالیا است که نسخه بروز سری قبلی خود یعنی GPX 5000 می‌باشد و قادر است تا عمق 2 متر نفوذ کرده و فلزات بی ارزش و با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. قابلیت حذف ذرات بالای این دستگاه آن را به یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن در جهان تبدیل کرده است. دستگاه GPZ 7000 از قیمت بالایی برخوردار است که به همین دلیل کمتر کسی برای دستگاه و نقطه زن 2 متری حاضر به پرداخت مبلغ این دستگاه است.

قیمت دستگاه gpz 7000

دستگاه طلایاب جی پی زد – GPZ 7000 با 40% عمق کاوش بیشتر نسبت به دستگاه طلایاب GPX 5000 ,طلایاب و گنج یابی تک و منحصر به فرد می‌باشد. شما جزء اولین کسانی باشید که با ابر دستگاه فلزیاب GPZ 7000 در جاهایی که مطمئن هستید طلای بزرگ و عمیق موجود است به کاوش و جستجو بپردازید.

هیچ تولید کننده‌ای تا به حال تلاش نکرده یا قادر به تکمیل کردن تکنولوژی جدید، انقلابی و منحصر به فرد به کار رفته در دستگاه طلایاب GPZ 7000 را نداشته است! یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و شگفت انگیز این گنج یاب فوق العاده این است که شکار گنج‌ها و طلای مدفون در عمق زیاد را به سطح بسیار بالاتری رسانده که طلای بسیار عمیق را که سیستم‌های دیگر قادر به یافتن آن نیستند را جستجو و آشکار می‌کند و طلای با حجم کم را که سیستم‌های قبل، آنها را رد می‌کرد هم پیدا می‌کند حتی طلای زیر نیم گرم.

قیمت دستگاه gpz 7000

دستگاه gpz 7000

فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 دارای سیستم کارکرد قدرتمند پالسی VLF می باشد، فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 قوی ترین نوع طلایاب شرکت مینلب تا سال 2019 می باشد، فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 به دلیل وزن کم این محصول را محبوب کرده وزن تقریبی این دستگاه چیزی حدود 3.3 کیلو گرم می باشد، فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 دارای لوپ دیسکی 13X14 اینچی می‌باشد که قابلیت ضد آب بودن را دارا می باشد و میتواند با خیال راحت در مکان هایی که آب هست کاوش کنید.

کاربران برای اینکه کاوش بهتری را انجام دهند میتوانند لوپ دیسکی 79 اینچی ضد آب دیگری را جداگانه خریداری نموده و به فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 نصب و اضافه کنند، فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 دارای یک قابلیت خیلی جذاب می باشد و آن قابلیت، سیستم موقعیت یابی (GPS) می‌باشد که میتواند با استفاده از آن جایی که بودید و جایی که قرار است بروید را تعیین کنید، فلزیاب جی پی زد 7000 | GPZ 7000 دارای بالانس اتوماتیک و دستی می باشد.

فلزیاب جی پی زد 7000

فلزیاب جی پی زد 7000 دارای دفترچه راهنما به زبان فارسی و انگلیسی می باشد. فلزیاب جی پی زد 7000 حساسیت خیلی زیادی نسبت به فلز طلا دارد. فلزیاب جی پی زد 7000  می‌تواند به طور دقیق میدان هدف را مشخص نماید.فلزیاب جی پی زد 7000  دارای نمایشگر LCD می باشد که تصویر رنگی ارائه می‌دهد.

فلزیاب جی پی زد 7000  دارای هدفون وایرلس (بی سیم) و با سیم جهت سهولت در کار می باشد، عمق مفید در فلزیاب جی پی زد 7000  چیزی حدود 3 متر مربع می‌باشد. فلزیاب جی پی زد 7000  توسط شرکت مینلب در کشور استرالیا تولید و عرضه شده، دفترچه راهنمای فلزیاب جی پی زد 7000  در این محصول نیز موجود میباشد که به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است، دارای 2 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش میباشد .

گنج یاب و فلزیاب جی پی زد 7000 قابلیت حذف 100% ذرات و املاح معدنی برای جستجو و کاوش بهتر که یکی از کارایی های فوق العاده این دستگاه به حساب می آید و به طور مثال در مواردی که اطراف محل کاوش خاکی دارای املاح معدنی باشد، این دستگاه کار اپراتور را آسان کرده و به صورت اتوماتیک املاح معدنی خاک را به صورت کامل حذف می نماید.

شما عزیزان میتوانید برای اینکه از قیمت دقیق این دستگاه و سایر دستگاه ها مطلع شوید با کارشناسان ما با شماره 09172341884 تماس بگیرید .

قیمت دستگاه gpz 7000

گوهر باستان

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09172341884 مهندس رجایی

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *