فلزیاب پرو فایند

فلزیاب پرو فایند

فلزیاب پرو فایند

با ما همراه باشید تا با یکی از انواع فلزیاب قلمی فلزیاب پرو فایند آشنا شوید .

فلزیاب پین پوینتر پروفایند Pro-Find مجموعه‌ای از فلزیاب‌ها است که برای کمک به مکان‌یابی دقیق‌تر اهداف فلزی طراحی شده‌اند. این کاوشگرها به ویژه برای شناسایی اهداف کوچک مانند سکه یا جواهرات بسیار مفید است.

سری PRO-FIND شامل سه مدل PRO-FIND 15 و 20 و PRO-FIND 35 است. هر دو مدل دارای فناوری پیشرفته نقطه‌گذاری Minelab هستند که امکان شناسایی دقیق و سریع هدف را فراهم می‌کند. البته PRO-FIND 35 دارای ویژگی‌های اضافی مانند حساسیت قابل تنظیم و برخورداری از چراغ قوه جهت کار در شرایط تاریک است.

پین پوینتر PRO-FIND 20 دارای یک سنسور اصلی است که آن تا عمق 1.5 متری (5 فوت) ضد آب می‌کند. این مدل دارای نشانگر صدا و لرزش و همچنین دستگیره زرد رنگ با دید بالا هم است. پین پوینتر PRO-FIND 35 هم یک سنسور پیشرفته‌تر دارد که تا عمق 3 متری (10 فوت) ضد آب است.

هر دو مدل فلزیاب پین پوینتر پروفایند PRO-FIND ماینلب وزن بسیار سبکی دارند. همچنین این محصولات با عملکرد ساده و تنها با یک دکمه و ساختاری بادوام می‌توانند در برابر محیط‌های تشخیص سخت مقاومت کند.

بررسی دقیق‌تر مشخصات فلزیاب پین پوینتر پروفایند PRO-FIND

پین پوینتر پروفایند ماینلب دارای ویژگی‌های بسیاری است که دستگاه را در بین محصولات مختلف متمایز کرده است. در اینجا برخی از ویژگی‌های PRO-FIND 20 و PRO-FIND 35 آورده شده است:

  • قابلیت ضد آب؛
  • فناوری DIF؛
  • نشانگر صدا و لرزش؛
  • حساسیت قابل تنظیم (فقط در مدل 35)؛
  • چراغ قوه ال ای دی (فقط در مدل 35)؛
  • دستگیره زرد با دید بالا؛
  • آلارم گم شدن.

در ادامه قصد داریم این ویژگی‌ها را بیشتر بررسی کنیم تا شما هم بتوانید به اطلاعات دقیق‌تری از دستگاه برسید؛ پس ادامه را از دست ندهید.

1. فناوری DIF

فناوری بدون تداخل فلزیاب Minelab  با جدا کردن میدان مغناطیسی کویل، زمانی که پین پوینت خاموش می‌شود، تداخل با یک فلزیاب فعال را کاهش می‌دهد. فناوری پیشرفته نقطه‌یابی امکان شناسایی دقیق و سریع هدف را فراهم می‌کند.

2. قابلیت ضد آب

هر دو مدل پین پیونتر پرو فایند ماینلب دارای قابلیت ضد آب هستد. البته با این تفاوت که پین پوینتر 20 فقط 1.5 متر (5 فوت) و مدل 30 دو برابر مدل 20 در داخل آب کار می‌کند. پس شما از هر دو دستگاه می‌توانید در داخل و حتی در شرایط آب و هوایی مرطوب کار کنید.

3. حساسیت قابل تنظیم

پنج سطح حساسیت پین پوینتر پروفایند به شما این امکان می‌دهد حداکثر عمق و حداقل نویز را در تمام شرایط زمین به صورت دقیق تنظیم کنید. این کار به راحتی و با دکمه‌های مثبت (+) و منفی (-) جداگانه قابل تنظیم است. البته این ویژگی فقط در مدل 35 گنجانده شده است.

4. نشانگر صوتی همراه لرزش

سری پروفایند از فلزیاب‌های ماینلب دارای نشانگر صوتی همراه با لرزش هستند. یعنی هنگام استفاده و با نزدیک شدن کاوشگر به هدف، صدا و لرزش تشدید می‌شود؛ در نتیجه، بازیابی هدف را به ویژه در زیر آب آسان‌تر می‌کند. این قابلیت دستگاه را برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا یا برای افراد دارای اختلالات شنوایی مناسب خواهد بود. نشانگر صوتی همراه لرزش در هر دو مدل پین پوینتر پروفایند وجود دارد.

5. دستگیره زرد با دید بالا

هر دو مدل فلزیاب پین پوینتر پرو فایند PRO-FIND ماینلب دارای دستگیره زرد روشن برای کاوش آسان با وضوح قابل مشاهده است؛ بنابراین پس از حفاری دستگاه را گم نخواهید کرد.

6. آلارم گم شدن

پین پونترهای سری PRO-FIND مجهز به یک زنگ هشدار مفید هستند که پس از مدتی غیرفعال بودن به صدا در می‌آید. این ویژگی باعث می‌شود که مکان دقیق دستگاه را در صورت گم کردن، حتی در چمن‌های بلند پیدا کنید؛ بنابراین هرگز آن را گم نخواهید کرد. هر دو مدل این فلزیاب دارای قابلیت آلارم گم شدن هستند.

7. چراغ قوه LED

پین پوینتر پروفایند دارای یک چراغ قوه LED داخلی است که می‌تواند برای روشن کردن منطقه تشخیص در شرایط کم نور استفاده شود. البته در نظر داشته باشید که  این ویژگی فقط دارای پین پوینتر 35 وجود دارد و مدل 20 چراغ قوه ندارد.

مزایای استفاده از فلزیاب قلمی سری پروفایند

استفاده از سری محصولات پروفایند یعنی هر دو مدل 20 و 35 مزایای زیادی برای کاربر دارد. در اینجا برخی از مزایای استفاده از پین پوینتر PRO-FIND آورده شده است:

  • افزایش دقت: پین‌پوینتر‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا اهداف را با دقت بیشتری تعیین کنید، در نتیجه در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی خواهد شد.
  • حفره‌های کوچکتر: پین‌پوینتر‌ها به شما این امکان را می‌دهند که حفره‌های کوچک‌تری را هنگام حفاری برای اهداف ایجاد کنید، که کمتر محیط را خراب می‌کند.
  • بازیابی سریعتر هدف: پین‌پوینتر‌ها به شما کمک می‌کنند تا اهداف را سریع‌تر بازیابی کنید. این ویژگی زمانی که در محدودیت زمانی دارید، می‌تواند بسیار مفید باشد.
جمع‌بندی

فلزیاب قلمی پروفایند PRO-FIND یک سری از محصولات شرکت ماینلب استرالیا است. این محصولات طراحی شده‌اند تا به فلزیاب ها کمک کنند، اهداف را با دقت بیشتری تعیین کنند. پروفایند PRO-FIND 20 و پروفایند PRO-FIND 35 دو مدل محبوب این سری هستند. به طور کلی، پین پوینترهای پروفایند ماینلب یک انتخاب محبوب برای کاوشگرانی است که دوست دارند، دقت تعیین هدف را بهبود بخشند و حتی شانس خودشان را برای یافتن اهداف ارزشمند افزایش دهند. اگر یک کاوشگر هستید، پین پوینتر پروفایند ابزار ارزشمندی است که می‌تواند به شما کمک کند تا اهداف را با سرعت و دقت بیشتری پیدا کنید.

فلزیاب پرو فایند

گوهر باستان

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09172341884 مهندس رجایی

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *