قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب

قیمت گنج یاب

سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی با ما همراه باشید تا با قیمت گنج یاب آشنا باشیم .

قیمت دستگاه فلزیاب یکی از پارامتر های بسیار حائز اهمیت برای کاوشگران است .

همیشه انتخاب کلماتی همچون برترین ، بهترین ، قوی ترین و … دارای حساسیت ها و سختی ها مخصوص به خود است. اگر به شما بگویند که بهترین خودرو جهان کدام است چه پاسخی خواهید داد؟ برای پاسخ به سوالاتی اینچنین نیاز به دانستن بسیاری از شرایط است.

حتما برای پاسخ به این سوال فاکتورهایی همچون قیمت ، تکنولوژی ساخت ، امکانات و قابلیت ها ، قطعات به کار رفته ، هدف از استفاد ه خودرو ( باری ، رفت و آمد شهری و … ) ، سال ساخت و … را مد نظر قرار خواهید داد.

در انتخاب دستگاه گنج یاب نیز همین شرایط خاک است و باید دید که خواسته شما از دستگاه چیست. دستگاههایی که برای گنج یابی و دفینه یابی به کار میروند با دستگاههایی که کاربرد صنعتی دارند بسیار متفاوت بوده و سیستم کارکرد آنها نیز با هم متفاوت است.

قیمت گنج یاب

هر از گاهی در سایت های متفاوت شاهد لیست هایی از قوی ترین گنج یاب های جهان هستیم که بر اساس فاکتور ها و انجام تست های مختلف رده بندی میشوند. اگر توجه داشته باشید تمامی اسن لیست ها با هم متفاوت است.

دلیل این تفاوت به شرایط تست و سیستم کارکرد فلزیاب ها و کاربرد آنها برمیگردد. برای مثال نمیتوان فلزیاب های پالسی را در زمینه عمق کاوش با فلزیاب های VLF مقایسه کرد ؛ زیرا به دلیل سیستم کار کرد دارای عمق نفوذ چندین برابر بیشتر از فلزیاب های VLF هستند.

یا در مثالی دیگر نمیتوان یک فلزیاب ۲۰۰ دلاری را با یک فلزیاب ۴۰۰۰ دلاری مقایسه کرد. برای داشتن اطلاعات کافی سعی کنید تا مقایسه را با دستگاه های هم رده قیاس کنید.

قیمت پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب تصویری

فلزیاب تصویری در دسته فلزیاب‌هایی قرار می‌گیرد. که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل. تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای. وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده. و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید. ؛ و این عمل در فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید. که آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل می‌نماید.

دستگاه فلزیاب  (لکه رنگ)

فلزیاب  با لکه رنگ‌های متفاوت می‌تواند وضعیت هدف را در اسکن مشخص نماید. و رنگ اسکن فلزیاب تصویری که به‌صورت رنگ پس زمینه و رنگ لکه‌رنگ می‌باشد. از تفاوت وضعیت صحنه کار می‌باشد و شرایط تشخیص طلا یا فلزات با لکه‌رنگ‌های متفاوت مربوط .به فلزیاب تصویری فرکانسی با تفکیک عدد (VDI) در ادیت (EDIT) و ترشهولد (THRESHOLD) سطح و حجم می‌باشد. که این اجازه را به وضعیت مدار فلزیاب فرکانسی می‌دهد.

که بتواند انواع امواج الکترو‌مغناطیس از دیگر منابع را طبق انرژی فرکانس طلا یا فلز تعیین شده. را جداگانه تشخیص داده و مشخص نماید و به همین دلیل در این‌گونه فلزیاب تصویری لکه‌رنگ‌ها می‌تواند. برای یک فلز یا طلا متفاوت باشد ، چون خود را با شرایط صحنه کار و وضعیت هدف یا طلا سازگار نموده تا طلا یا هدف مورد نظر را در دید. خود قرار داده و این اثر تغییر یا تفاوت رنگ لکه‌رنگ بیشتر برای این پدید می‌آید. که این نوع فلزیاب تصویری فرکانسی عوامل ایجاد کننده اثر منابع و مواد‌معدنی. یا ذرات مزاحم را در تفکیک از دید فلزیاب تصویری حرفه ای فرکانسی خارج نموده.

ولی انرژی فرکانس طلا یا فلز را تشخیص داده و هدف یا طلا را بصورت لکه‌رنگ .منظم به‌خصوص در صحنه کار اصلی مشخص می‌نماید.

دستگاه فلزیاب  پر قدرت

فلزیاب : زمانی می‌تواند فلزیاب پرقدرت تصویری باشد. که قدرت تشخیص اهداف و منابع و مواد‌معدنی را با لکه‌رنگ‌های متفاوت. در صحنه کار داشته باشد و فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند. از نوع فلزیاب تصویری با برنامه تفکیک رنگ (COL PRO) باشد، زیرا در فلزیاب‌ها که دارای تنظیمات تفکیک (DISCRIMINATION) با عدد (VDI) می‌باشد.

می‌تواند نوع هدف را با لکه‌رنگ به‌همراه عدد (VDI) مربوط به همان هدف آشکار نماید. فلزیاب پرقدرت تصویری می‌تواند هر نوع تغییر در اطراف خود را بر‌روی صفحه نمایش‌گر فلزیاب ، طلا یاب یا گنج‌یاب آشکار نماید. در فلزیاب ، طلا یاب یا گنج یاب عبارت عددی یا تصویر عددی منظور تغییراتی است. که بر روی صفحه نمایشگر متناسب با تغییرات حاصله در سیستم فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری یا طلا یاب تصویری مربوط به سخت‌افزار سیستم عددی یا تصویری منتقل می‌گردد. و این انتقال به صورت لکه‌رنگ یا عدد در برنامه نرم‌افزار صفحه نمایش‌گر آشکار می‌گرد.

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری از ما بخواهید

دستگاه فلزیاب تصویری : بهترین فلزیاب تصویری و طلا یاب را از ما بخواهید.در بخش قبلی توضیح دادیم که تبلیغاتی که مدعی هستند. دستگاه انها از راه دور می تواند نسبت به جستجوی فلزات اقدام نماید. عملا تبلیغاتی کذب و دروغین می باشند.این مورد را به شدت می توان تکذیب نمود. همانطور که اشاره کردیم نحوه عملکرد این نوع دستگاه های گنج یاب بر اساس ایجاد خاصیت مغناطیسی است.

که در جلوی دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای ایجاد شده. و حتما باید برای شناسایی مناطق مختلف جلوی دستگاه را به نقطه مورد نظر نزدیک کنیم. تا اگر فلزی در زیر خاک است در حوزه مغناطیسی فوق قرار گرفته و بتواند. دستگاه طلایاب به ما الارم دهد.برخی در تبلیغات خود پا را فراتر نهاده و عنوان می کنند. که طلایاب تصویری با قدرت تشخیص از راه دور. ابتدا بهتر است شما نحوه عملکرد دستگاه ها را بدانید. تا در مورد تبلیغاتی که می شود بتوانید با علم بیشتری به اظهار نظر و شاید خرید نهایی اقدام نمایید.

قیمت گنج یاب

گوهر باستان

شرکت گوهرباستان سالهاست در کنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد.

گوهرباستان یکی از بزرگترین شرکت های خاورمیانه در زمینه واردات،تهیه و توزیع قطعات الکتریکی می باشد.

این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود میتواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ایی که به سیستم کاری خود مرتبط می باشد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب

،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف ۵۰% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد

.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب گوهرباستان از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

گنج یاب پیشرفته Okm Roverc Deluxe|گوهرباستان|09186104946

.

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09172341884 مهندس رجایی

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *